ponnieryttarns.blogg.se

jossan hubbert: jag är en tjej på snart 14 år. äger tyvärr inte en egen häst, än ;) men jag rider för det mesta på en underbar fjording, Charmör, han ägs av Emilias mamma. älskar oxå min pojkvän Hugo, lite mer än ett halv århar vi varit tsm :) Emelie Andersin: 16 år gammal, två pollar Scott ponny och Skip häst! Gillar kakor, romantiska komedier och hästar! Jag bor hemma ;) Emilia söderström: jag är en tjej på snart 13år. jag äger oxå två pollar ;) Kiara och Feng. jag är mest aktiv med Kiara, eftersom bara jag rider henne. Feng går oxå på våran ridskola här hemma på gården. men med kiara är jag ute och tävlar me mycket! (y) glöm ej kommentera! :*

Emelie - E&E's ridläger

Kategori: Allmänt

Hej, vill du åka på ridläger till mig (Emelie Andersin) och Elise Vognild för vi har planerat att ha ett ridläger under sommaren 2013? Vi hade tänk ha det för barn mellan åldern 8 och 14, minium nivå är att man ska våga galoppera. Vi har tänkt att rida 2 ridpass på banan, men vi kommer ha fler roliga aktiviteter. Vi kommer att anordna roliga aktiviteter såsom rykt tävling, brännboll, badstunder och filmstunder och flera aktiviteter. Vi kommer att ha en rolig stund. Vi hade även tänkt att lära ut om viktiga grunder men inget tråkigt och onödigt ;)
 
Vi kommer att ha lägret i två dagar och då ingår även en övernattning, men att sova över är frivilligt. Vi har planerat att man får ta med sig sin egen häst på lägret och då erbjuds även en stallplats här på dagarna som lägret är. För er som inte äger eller har möjlighet att låna någon annans häst så kan ni säga till det så tidigt så möjligt så börjar vi leta passande hästar till er! 
 
Det man behöver tänka på att ta med är lakan, örngott, påslakan, badkläder, kläder efter väder, hästfoder vid egen häst eventuellt godis. För er som har säkerhetsväst så vill vi gärna att ni tar med den! 
 
Vi hade planerat att det kostar 500:- per barn, olika betalningssätt finns så det kan diskuteras.
Tänk datum för lägret är 18-19 juni, om det inte passar så är det bra om ni kommer med andra förslag.  Vid osäkerhet är ni varmt välkomna att fråga! :) 
 
Försök anmäla er så tidigt som möjligt för att få plats på denna roliga ridläger, ni anmäler er på  till Emelie, ([email protected] , 0735367041)
 
Välkomna till E&E's första ridläger! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: