ponnieryttarns.blogg.se

jossan hubbert: jag är en tjej på snart 14 år. äger tyvärr inte en egen häst, än ;) men jag rider för det mesta på en underbar fjording, Charmör, han ägs av Emilias mamma. älskar oxå min pojkvän Hugo, lite mer än ett halv århar vi varit tsm :) Emelie Andersin: 16 år gammal, två pollar Scott ponny och Skip häst! Gillar kakor, romantiska komedier och hästar! Jag bor hemma ;) Emilia söderström: jag är en tjej på snart 13år. jag äger oxå två pollar ;) Kiara och Feng. jag är mest aktiv med Kiara, eftersom bara jag rider henne. Feng går oxå på våran ridskola här hemma på gården. men med kiara är jag ute och tävlar me mycket! (y) glöm ej kommentera! :*

Emelie - god förmiddag!

Kategori: Allmänt

God förmiddag alla läsare, just nu sitter jag bakom  min rosa dator med sol utanför fönstret. härligt! VId 10 så drog vi ut och sprang en tur, fy vad dålig kondis man har (A) efter joggningturen så åkte jag in till stan och hämtade ut min älskade stövel <33 Nu är den äntligen lagad <3 sen så red vi Scott och Skip, det gick bra. Scott var dock lite på tårna som han har varit dom senaste dagarna och Skip var väl het som vanligt. Men vi satt kvar ;)
Sen så åkte vi och red en till häst, damdaaam. MÅNA <3 Hon var sååååå fiiin. Först så borstade vi henne, sen sadlade vi och när jag hoppade upp sen stod hon stilla. Men Melissa hjälpte till och hålla endå för hon är unghäst och hon är inte riden på sjuukt länge och hon är rätt tjock ;) Men vi skrittade bara för hon är rätt het men igår var hon cool lugn. Hon var superduktig. På lördag ska jag rida henne igen! :) Och om ni är intresserade så är hon tillsalu. 
Idag så kommer vi rida och få gäster, så vi hörs sen. Hejdå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: