ponnieryttarns.blogg.se

jossan hubbert: jag Àr en tjej pÄ snart 14 Är. Àger tyvÀrr inte en egen hÀst, Àn ;) men jag rider för det mesta pÄ en underbar fjording, Charmör, han Àgs av Emilias mamma. Àlskar oxÄ min pojkvÀn Hugo, lite mer Àn ett halv Ärhar vi varit tsm :) Emelie Andersin: 16 Är gammal, tvÄ pollar Scott ponny och Skip hÀst! Gillar kakor, romantiska komedier och hÀstar! Jag bor hemma ;) Emilia söderström: jag Àr en tjej pÄ snart 13Är. jag Àger oxÄ tvÄ pollar ;) Kiara och Feng. jag Àr mest aktiv med Kiara, eftersom bara jag rider henne. Feng gÄr oxÄ pÄ vÄran ridskola hÀr hemma pÄ gÄrden. men med kiara Àr jag ute och tÀvlar me mycket! (y) glöm ej kommentera! :*

Emelie-nolla

Kategori: AllmÀnt

Duktig Scott! 💗vi hoppade i bie idag, hoppade endast 80 och han nollade, han var superduktig!

Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr: