ponnieryttarns.blogg.se

jossan hubbert: jag är en tjej på snart 14 år. äger tyvärr inte en egen häst, än ;) men jag rider för det mesta på en underbar fjording, Charmör, han ägs av Emilias mamma. älskar oxå min pojkvän Hugo, lite mer än ett halv århar vi varit tsm :) Emelie Andersin: 16 år gammal, två pollar Scott ponny och Skip häst! Gillar kakor, romantiska komedier och hästar! Jag bor hemma ;) Emilia söderström: jag är en tjej på snart 13år. jag äger oxå två pollar ;) Kiara och Feng. jag är mest aktiv med Kiara, eftersom bara jag rider henne. Feng går oxå på våran ridskola här hemma på gården. men med kiara är jag ute och tävlar me mycket! (y) glöm ej kommentera! :*

Emelie - rubrik

Kategori: Emelie Andersin

Igår kom hovslagaren hem till oss vid tre, sista lektionen var inställd så jag tog 2 bussen hem. Haha, jag glömde att klicka på stopknappen på bussen så den åkte vidare.. Men men, jag skulle ju defenitift ridit igår. Men tyvärr så råkade hovslagaren s lite för mycket i Scott ena framhov, som när man klipper en hunds klo för långt. Men det var ingen fara så jag kunde rida men sen sa han att om det inte spelade någon roll så kunde han stå, så han fick stå för att inte ta några onödiga risker. Han är rätt känslig om fötterna. Det gjorde att Skip också fick stå för annars hade Scott sprungit runt som en galning och då fick Skip också så. Idag hade jag tänkt försöka rida Scott och Skip, imorgon tänkte kag försöka rida Måna. Så det är roligt! ;) hörs senare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: