ponnieryttarns.blogg.se

jossan hubbert: jag är en tjej på snart 14 år. äger tyvärr inte en egen häst, än ;) men jag rider för det mesta på en underbar fjording, Charmör, han ägs av Emilias mamma. älskar oxå min pojkvän Hugo, lite mer än ett halv århar vi varit tsm :) Emelie Andersin: 16 år gammal, två pollar Scott ponny och Skip häst! Gillar kakor, romantiska komedier och hästar! Jag bor hemma ;) Emilia söderström: jag är en tjej på snart 13år. jag äger oxå två pollar ;) Kiara och Feng. jag är mest aktiv med Kiara, eftersom bara jag rider henne. Feng går oxå på våran ridskola här hemma på gården. men med kiara är jag ute och tävlar me mycket! (y) glöm ej kommentera! :*

Hej

Kategori: Allmänt

jag vet att jag har varit urdålig på att blogga men mn mobil laggar ju och när jag skulle blogga igår på funkade inte internet på datorn.. -.-
 
Pay and Jumpen  söndags gick jätte bra!! Nollade båda klasserna!! :D (70,80)
 
igår red jag för Evelina. Det gick ganska bra ;) svettig Ponnyplutt efter iallafall x)
 
Drar till Bie ikväll och tränar för Matilda :D
 
på lördag är den första lagtävlingen :) på Trolldal.. Kom gärna och heja xD
 
och vet ni!!? JAG FICK STEPENDIUM TILL SSC!!!!!! :DDDD (stadium sports camp) Basket som sport och det är den 7-13 Juli :D
 
Vill även tacka så sjukt mycket för 85 besökare för några dagar sedan!!!!!! :DDDD
 
 
 
 
Från en raggarträff i Norrköping förra året! (den ljusblåa brevid han med rutig shorta är våran) om 21 dagar ska vi dit igen :D
 
 
Puss och kram Skumbanan x)
 
//Emilia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: